ƒо
вс≥х, хто вважаЇ ≥ почуваЇ себе украњнцем, незалежно в≥д м≥сц¤ проживанн¤
≥ виду профес≥йноњ д≥¤льност≥ ! |
|
ƒо
вс≥х, в кого болить душа за сучасний стан ≥ майбутнЇ Ѕатьк≥вщини !
ƒо вс≥х, небайдужих до ф≥зичного, духовного
≥ ≥нтелектуального занепаду ≥ зубож≥нн¤ своњх брат≥в ≥ сестер !
ƒо тих, хто може стати на завад≥ еколог≥чн≥й
≥ духовн≥й катастроф≥ украњнського сусп≥льства ! ƒо
тих, хто бажаЇ бачити свою крањну ≥ св≥й народ серед торуючих шл¤х до
духовного сходженн¤ людства ! ƒо
вс≥х, хто маЇ наснагу до творчост≥, добра ≥ краси, хто бажаЇ об'Їднати
своњ можливост≥ ≥ зусилл¤ заради майбутнього –ус≥-”крањни, людського сусп≥льства. |
звертаютьс¤
члени всеукрањнського руху
|
|
|
|
|
|
|
|
¬ непрост≥ дл¤
людського сусп≥льства часи ”крањна здобула незалежн≥сть ≥ отримала шанс
на етн≥чне в≥дродженн¤. “а чи зможе наш народ використати цей, можливо
останн≥й ≥сторичний шанс? Ѕо хто маЇ оч≥, той бачить, хто думаЇ - розум≥Ї
наск≥льки критичний |
—тан
украњнського етносу: |
√≥рко
говорити, та маЇмо визнати - стан нашого украњнського етносу знаходитьс¤
на меж≥ виживанн¤. Ќаш етнос важко хворий, бо |
не може в≥дтворити себе. —мертн≥сть набагато перевищуЇ народжуван≥сть.
„ерез дес¤ть-п'¤тнадц¤ть рок≥в за демограф≥чними оц≥нками на ”крањн≥ залишитьс¤
близько с≥мнадц¤ти-двадц¤ти м≥льйон≥в чолов≥к; при тому, що значна частина
населенн¤ завд¤ки „орнобилю, аморальним статевим стосункам та еп≥дем≥чному
поширенню багатьох хвороб уже зараз Ї не репродуктивною. ѕри збереженн≥
нин≥шньоњ тенденц≥њ до к≥нц¤ першого стол≥тт¤ третього тис¤чол≥тт¤ на
теренах нашоњ крањни може залишитис¤ всього к≥лька м≥льйон≥в украњнц≥в;
|
на б≥льш≥й частин≥ ”крањни зруйноване етн≥чне середовище, без ¤кого не
можливе повноц≥нне в≥дтворенн¤ нац≥њ. Ѕ≥льш≥сть украњнц≥в сп≥лкуЇтьс¤
на угроф≥нському д≥алект≥ руськоњ мови - рос≥йськ≥й, майже сто в≥дсотк≥в
друкованих видань, практично вс≥ рад≥о - ≥ телепередач≥ йдуть на т≥й же
рос≥йськ≥й мов≥. «важаючи на те, що мова - це душа народу, маЇмо визнати,
що ми, ¤к нац≥¤, втрачаЇмо те кор≥нн¤, що в≥ками живило ≥ живить нас.
ћи майже повн≥стю втратили своњ етн≥чн≥ етику, мораль, звичањ, закони
сусп≥льного гуртожитку. Ќа зм≥ну власним, випробуваним житт¤м нормам сп≥лкуванн¤м
≥ сусп≥льних в≥дносин прийшли золотоординська матерщина, брехлив≥сть,
в≥роломство, злод≥йськ≥ нахили, п'¤нство. оли ще таке було, щоб майже
вс¤ крањна сид≥ла у власних буд≥вл¤х ≥ квартирах за гратами ≥ зал≥зними
дверима, а на вулиц¤х, в транспорт≥, в сусп≥льних закладах, ¤к буденне
¤вище, лились брудними потоками глум, нетерпим≥сть, брутальн≥ слова! –озгублен≥
найкращ≥ аспекти духовност≥, людськоњ г≥дност≥ ≥ вартост≥. ћолоде покол≥нн¤
майже повн≥стю зомб≥роване масовою ф≥з≥олог≥чною зах≥дною культурою, де
не т≥ло слугуЇ душ≥, а душа в≥ддана в рабство ф≥з≥олог≥чним насолодам.
’ристи¤нська церква, головною задачою ¤коњ сто¤ти на варт≥ духовност≥
людства, втратила свою роль в сусп≥льств≥ ≥ прислужуЇ кап≥талу, не пом≥чаючи
духовних збочень ≥ виправдовуючи все, що слугуЇ держав≥ ≥ прибутку. ¬с≥
розум≥ють, що не ≥снуЇ такого злочину, на ¤кий би не п≥шов кап≥тал ради
прибутку, та церква н≥чого не пом≥чаЇ, бо на прот¤з≥ б≥льшоњ частини своЇњ
≥стор≥њ слугувала не Ѕогов≥ , а цар¤м ≥ власним ≥нтересам. Ќе турбота
про духовний стан народу, а власна користь ≥ чванство довели до того,
що духовний прост≥р ”крањни роздр≥блений м≥ж п'¤тьма церквами ≥ безл≥ччю
сект. ј це, в свою чергу, Ї передумовою нест≥йкост≥ самого державного
утворенн¤; |
в ”крањн≥ практично зруйнован≥
основн≥ засади с≥м'њ, тих кл≥тин, з ¤ких складаЇтьс¤ держава. ¬ середньому
три с≥м'њ з чотирьох розпадаЇтьс¤ в перш≥ ж м≥с¤ц≥ ≥ роки п≥сл¤ одруженн¤.
ƒошлюбн≥ статев≥ в≥дносини, вихований з дитинства егоњзм одноњ дитини
в с≥м'њ - Ђнаполеончикаї, в≥дсутн≥сть духовноњ практики ≥ турботи про
близьких ≥ р≥дних, ≥нших людей, невм≥нн¤ ≥ небажанн¤ працювати, нерозум≥нн¤
в≥дпов≥дальност≥ за долю подружж¤ ≥ д≥тей призвели до катастроф≥чного
демограф≥чного стану русько-украњнський етнос. «м≥нивс¤ сусп≥льний стан
≥ статус ж≥нки, ¤ка перестала бути самим св¤тим в сусп≥льств≥ - мат≥р'ю,
берегинею с≥м'њ. «ам≥сть продовженн¤ роду ≥ вихованн¤ майбутнього народу
ж≥нка в боротьб≥ за псевдор≥вн≥сть з чолов≥ком виконуЇ не властив≥ њй
функц≥њ в сусп≥льств≥, принижуючи себе в рол≥ мами ≥ господин≥, в той
час, ¤к д≥ти ≥ с≥м'¤ часто кинут≥ напризвол¤ще. ¬ б≥льшост≥ с≥мей одна,
р≥дше дв≥ дитини, у значноњ частини д≥тей не р≥дний батько (що покинув
власну дитину. “о чи маЇ такий батько право на вихованн¤ ≥ншоњ?). Ќа вулиц¤х
тис¤ч≥ бездомних, н≥кому не потр≥бних д≥тей, ¤ких в ”крањн≥ виховують
вулиц≥ ≥ карний св≥т. ≤ нав≥ть тих, хто зростаЇ в с≥м'¤х, виховують не
батьки, а та ж вулиц¤ ≥ телебаченн¤, де панують бруд, аморальн≥сть, жорсток≥сть.
“о чи будуть здатн≥ так≥ д≥ти в майбутньому створити здоров≥ с≥м'њ? Ќ≥!
|
¬трачаютьс¤ джерела ≥снуванн¤ етносу. –уський етнос на прот¤з≥ тис¤чол≥ть
формувавс¤ ¤к аграрний, продуктивний. Ќа раз≥ маЇмо вимираюче, вражене
алкогол≥змом село з практично повною в≥дсутн≥стю тих, хто м≥г би продовжити
споконв≥чн≥ традиц≥њ культури землеробства. ѕод≥бна ситуац≥¤ ≥ в промисловому
виробництв≥, де на робочих м≥сц¤х бачимо людей пенс≥йного ≥ передпенс≥йного
в≥ку. Ќав≥ть в тих галуз¤х народного господарства, де донедавна ”крањна
була серед л≥дер≥в в створюванн≥ ≥ застосуванн≥ передових технолог≥й,
за верстатами маЇмо майже стов≥дсотково людей похилого в≥ку. Ќад ”крањною
постала загроза повноњ втрати аграрноњ ≥ промислово-технолог≥чноњ культури.
¬ найближч≥ роки, коли основна частина населенн¤ стане непрацездатною,
зам≥нити њњ буде н≥ким, бо молодь, ¤ка майже повн≥стю в≥ддаЇ пр≥оритети
економ≥ц≥, торг≥вл≥ ≥ спец≥альност¤м по обслуговуванню сусп≥льства, не
змогли адекватно зам≥нити старше покол≥нн¤ в виробнич≥й сфер≥, ≥снуванн¤
сусп≥льства без ¤коњ неможливе. ¬ той же час, зг≥дно з законом в≥дсутност≥
пустоти в природ≥, на м≥сце своњх виробник≥в прийдуть ≥нш≥, в основному
з крањн авказу ≥ сходу. јле крањна, в ¤к≥й б≥льш≥стю стануть ≥ноземц≥,
уже не буде ”крањною;
|
ћи втратили етн≥чну Їдн≥сть, самосв≥дом≥сть ≥ г≥дн≥сть. ўе “арас Ўевченко
писав:
Е.ƒоборолась
”крањна ƒо самого краю.
√≥рше л¤ха своњ д≥ти ѓњ розпинають!
«ам≥сть пива праведную ров ≥з ребер точать,
ѕросв≥тити, кажуть, хочуть ћатерин≥ оч≥Е
|
Ѕ≥льшост≥ украњнц≥в притаманне почутт¤ другор¤дноњ вартост≥ особистоњ,
мовноњ, культурноњ. «ам≥сть почутт¤ Їдност≥ ≥ п≥дтримки своњх брат≥в
≥ сестер маЇмо приклади того, ¤к украњнець топить украњнц¤, обдурюЇ
≥ зневажаЇ. ќсобливо вид≥л¤ютьс¤ украњнц≥ в –ос≥њ, ¤к≥ в б≥льшост≥ нав≥ть
знати не хочуть, що вони руси, а не рос≥¤ни ≥ ¤к≥ робл¤ть все, щоб занапастити
р≥дний край, мову ≥ саму ”крањну. ћи здатн≥ вивчити ≥ншу мову за два
м≥с¤ц≥, коли йдетьс¤ про гарн≥ грош≥, а свою власну, ¤кою говорила б≥льш≥сть
в дитинств≥, не те що вивчити - згадати роками не можемо.
ћи розгубили, або зневажаЇмо
свою ≥стор≥ю, своњ п≥сн≥ ≥ м≥фи, св≥й епос ≥ своњх героњв. ћи майже
не знаЇмо тих лицар≥в, ¤к≥ готов≥ присв¤тити своЇ житт¤ побудов≥ щасливого
майбутнього своњх д≥тей ≥ свого народу. Ќа вс≥х щабл¤х державноњ будови
в б≥льшост≥ маЇмо тих, хто дбаЇ лише про своњ прибутки, своЇ пузо ≥
свою кишеню. ≤ коли б≥льш≥сть можновладц≥в кричить "р¤туйте ”крањну",
то за тим репетом окр≥м власних ≥нтерес≥в н≥чого немаЇ. азав ≤сус ’ристос:
не на словах, а по справах њх п≥знаЇте њх! “о ж хто маЇ оч≥, той бачить,
хто ≥ ¤к дбаЇ про св≥й народ ≥ ¤к р¤туЇ - зв≥сно не ”крањну - своЇ власне
корито. Ћегко любити Ѕатьк≥вщину на словах, важко до глибини кишен≥.
ƒес¤тки тис¤ч найб≥льш талановитих
д≥тей, студент≥в, молодих вчених ≥ д≥¤ч≥в культури назавжди покидають
р≥дн≥ ст≥ни в пошуках кращоњ дол≥, бо не привита њм любов до р≥дного
краю, горд≥сть за св≥й народ; н≥хто не навчив в≥дстоювати власну ≥ нац≥ональну
г≥дн≥сть; в≥дсутнЇ жертовн≥сть заради майбутнього ”крањни. “о-ж з ким
будемо будувати нову ”крањну?
|
ми отримали в спадок в≥д ≥мпер≥њ в≥дстале с≥льське господарство, прим≥тивне,
та ще й вражене г≥гантизмом, ор≥Їнтоване на воЇнн≥ галуз≥ промислове виробництво,
занеха¤н≥ комун≥кац≥њ, а ще „орнобиль, отруЇн≥ пол¤ ≥ р≥ки, розпад сусп≥льстваЕ
—трашна правда, та дл¤ того щоб говорити про перебудову ”крањни, необх≥дно
знати ≥ добре усв≥домити причини нин≥шнього стану руського етносу.
|
|
ѕричини
занепаду руського етносу: |
–уський етнос, ¤к виробничий, землеробний, виник близько 7000 рок≥в
тому, коли в ѕодн≥пров'њ наш≥ пращури винайшли упр¤ж на кон¤ ≥ вола
≥ перешли до орного землеробства. « тих п≥р еволюц≥онувала мова, зм≥нювались
звичањ ≥ сусп≥льн≥ в≥дносини, але в своњй серцевин≥, пов'¤зан≥й з джерелом
≥снуванн¤, руський етнос практично не зм≥нивс¤. ѕротошумерський клинопис
ам'¤ноњ ћогили, вироби з спижу (бронзи) час≥в, що передували розкв≥ту
культури в √рец≥њ ≥ –им≥, трип≥льськ≥ м≥ста IV-III тис¤чол≥ть до нашоњ
ери, г≥гантський (нав≥ть за нин≥шн≥ми м≥рками) об'Їм роб≥т при споруджен≥
зм≥йових вал≥в в II-му тис¤чол≥тт≥ до нашоњ ери говорить про розкв≥т
прадавн≥х цив≥л≥зац≥й в ѕодн≥пров'њ ≥ ѕричорномор'њ. јле вже з середини
першого тис¤чол≥тт¤ до нашоњ ери ≥ зак≥нчуючи тринадц¤тим стол≥тт¤м
новоњ ери хвил¤ за хвилею накочувались на нашу Ѕатьк≥вщину завойовники,
руйнуючи ≥ знищуючи набуте ≥ створене пращурами. ¬ажко у¤вити, ¤к зм≥г
вижити, та ще й зм≥цнити наш народ, але вже в к≥нц≥ першого тис¤чол≥тт¤
одн≥Їю з найб≥льш розвинених крањн ™вропи стаЇ ињвська –усь.
ћи пишаЇмос¤ своЇю ≥стор≥Їю тих час≥в ≥ обходимо мовчанн¤м причини
занепаду –ус≥. ѕричину, що уже в XVII-му стор≥чч≥ отримала назву "–уњна".
Ќе ст≥льки в≥д сили «олотоњ ќрди, ск≥льки в≥д внутр≥шн≥х чвар наш народ
втратив державн≥сть на довг≥ стол≥тт¤. ≤ причиною тому була ментальна
риса русич≥в: де два украњнц¤ - там три кн¤з≥, гетьмани , парт≥њ. ¬
м≥жусобн≥й боротьб≥ кн¤з≥в руських руйнувавс¤ етнос, втрачаючи здатн≥сть
опору завойовникам. ѕ≥вн≥чно-сх≥дн≥ област≥ –ус≥, заселен≥ угроф≥нськими
≥ тюркськими племенами в≥д≥йшли на триста рок≥в до «олотоњ ќрди, вс≥
≥нш≥ поступово завоювали литовц≥. “а за триста рок≥в розвитку руського
етносу в межах литовського кн¤з≥вства в≥н не т≥льки не розгубив те,
що залишилось п≥сл¤ золотоординськоњ навали, але й зм≥цнив, зробив великий
крок в ≥нтелектуальному ≥ духовному в≥дношенн¤х. ѕосол папи римського
ѕавло јлепський, що перењздив в ”крањну в 1653 роц≥ писав: "Евс≥ вони,
за малим вин¤тком, грамотн≥, нав≥ть б≥льш≥сть њхн≥х ж≥нок та дочок ум≥ють
читати й знають пор¤док служб церковних та церковн≥ сп≥ви; св¤щеники
навчають сир≥т ≥ не дають њм тин¤тис¤ неуками по вулиц¤хЕ ј д≥тей у
них б≥льше н≥ж трави, ≥ вс≥ д≥ти вм≥ють читати, нав≥ть сироти".
“а п≥сл¤ Ћюбл≥нськоњ ун≥њ 1569 року м≥ж Ћитвою ≥ ѕольщею почалас¤ запекла
боротьба м≥ж католицизмом ≥ православ'¤м в –ус≥. ÷¤ боротьба знаменувалась
козацькою епохою в ≥стор≥њ ”крањни-–ус≥, ¤ку в народ≥ прозвали –уњною,
бо за цей час боротьби за незалежн≥сть було зруйновано майже все набуте
за попередн≥ стор≥чч¤. Ќаша Ѕатьк≥вщина була пошматована та розд≥лена
м≥ж ћосковським кн¤з≥вством (“артар≥Їю за визначенн¤м ¬ольтера), пол¤ками,
турками ≥ угорц¤ми. ѕовсюдно були закрит≥ руськ≥ школи, почались тривал≥
гон≥нн¤ на все руське, що з с≥мнадц¤того стор≥чч¤ перейн¤ло назву украњнське.ƒо
с≥мнадц¤того стор≥чч¤ маЇмо феномен стаб≥льност≥ ≥ розбудови руського
етносу, пов'¤заний з тим, що завойовниками були кочов≥ етноси, ¤к≥ п≥сл¤
назвали в≥дходили на територ≥њ свого етн≥чного ≥снуванн¤, задовольн¤ючись
збором данини ≥ не вплинувши на подальший розвиток руського етносу.
—итуац≥¤ не зм≥нилась ≥ п≥сл¤ перезавоюванн¤ –ус≥ Ћитвою. Ћитовц≥в
за чисельн≥стю було набагато менше, н≥ж русич≥в, а тому сам≥ завойовники
перейн¤лись православ'¤м ≥ руською(украњнською) мовою ≥ не т≥льки не
обмежили волю русич≥в, а ще й надали п≥льги ћагдебурзького права на
самовр¤дуванн¤ м≥ст ≥ першоњ парламентськоњ держави в ™вроп≥ дл¤ свого
населенн¤. “а п≥сл¤ розпод≥лу ”крањни-–ус≥ почавс¤ занепад руського
етносу, що набрав катастроф≥чних ознак п≥сл¤ утворенн¤ –ос≥йськоњ ≥мпер≥њ,
коли в друг≥й половин≥ в≥с≥мнадц¤того стор≥чч¤ ≥ впродовж дев'¤тнадц¤того
методично пересл≥дувалась ≥ знищувалась душа народу - њњ мова. Ќе будемо
звинувачувати в цьому –ос≥ю, бо це закон ≥снуванн¤ ≥ стаб≥льност≥ держави
- на¤вн≥сть лише одн≥Їњ державноњ мови. Ѕагатомовн≥ держави в ≥стор≥њ
людства були тимчасовими утворенн¤ми ≥ ¤кщо њњ народи не переход¤ть
на одну мову, то при перший же нагод≥ держава розпадаЇтьс¤. –ос≥¤, що
трансформувалас¤ з «олотоњ ќрди, спочатку заборонила вживанн¤ в ¤кост≥
державноњ мови татарську, а п≥сл¤ цього, поневолюючи дес¤тки народ≥в,
р≥шуче боролась з мовами завойованих народ≥в. јле в≥дсутн≥сть розвинених
комун≥кац≥й не дозволила ≥мпер≥њ довести справу до лог≥чного завершенн¤
≥ допомогла ”крањн≥ зберегти етн≥чне середовище до час≥в –ад¤нського
—оюзу. Ќа в≥дм≥ну в≥д попередник≥в за час≥в –ад¤нського —оюзу наступ
на руський етнос набув тотального характеру. ѕоза законом було поставлено
все, в≥дт≥н¤ло украњнське, нац≥ональне. —початку було заборонено викладанн¤
украњнською мовою в вищих ≥ середн≥х спец≥альних навчальних закладах,
а п≥сл¤ ¬≥тчизн¤ноњ в≥йни робилось все дл¤ переходу на рос≥йську мову
в загальноосв≥тн≥х школах. ѕрактично стов≥дсотково ≥нформац≥йний прост≥р
в ”крањн≥ набув рос≥йськомовного характеру. Ѕ≥льша частина населенн¤
”крањни на прот¤з≥ всього двох покол≥нь повн≥стю, або частково втратила
свою мову. ѕеребудовувалось, привласнювалось, а ¤кщо цього не можна
було зробити, то методично знищувалось саме етн≥чне середовище украњнц≥в:
п≥сн≥, перекази, м≥фи, обр¤ди, мораль, етика, закони громадського гуртожитку;
руйнувались зв'¤зки м≥ж ”крањною ≥ украњнц¤ми в ≥нших частинах –ад¤нського
—оюзу. —питаймо своњх брат≥в ≥ сестер на убан≥ ≥ ƒону, в Ѕ≥лгородщин≥
≥ в ¬орнеж≥, на јмур≥ ≥ в “юмен≥: "„и пам'¤таЇте хто ви Ї зв≥дки ваш≥
корен≥?" Ќ≥чого, окр≥м нерозум≥нн¤ ≥ глухого мовчанн¤ не почуЇмо.
« ≥ншого боку - етн≥чне середовище це не ст≥льки його атрибути, ск≥льки
нос≥њ ≥ творц≥ етн≥чних ознак. “ож ≥мпер≥¤ з невблаганн≥стю, неухильно
≥ посл≥довно знищувала ¤к нос≥њв, так ≥ тих, хто м≥г в≥дновити п≥двалини
руського етносу. « к≥нц¤ двадц¤тих ≥ особливо в тридц¤ти роки в стал≥нських
концтаборах ≥ тюрмах був знищений культурний ≥ ≥нтелектуальний цв≥т
нац≥њ; на початку тридц¤тих - прошарок украњнц≥в, що вм≥в обробл¤ти
землю ≥ був добрим на н≥й господарем. «авершила тортури над ”крањною
¬≥тчизн¤на в≥йна, в часи ¤коњ було вбито найб≥льш здорове генетично
населенн¤. „ого варта лише одна акц≥¤ ≥мпер≥њ, коли з ус≥Їњ ”крањни
з≥брали майже тис¤чу сл≥пих кобзар≥в ≥ серед зими вивезли ≥ викинули
в тундру! √олодомори, репрес≥њ ≥ в≥йна забрали по сут≥ вс≥х тих, хто
складав ¤дро –ус≥. «агинули м≥льйони ≥ м≥льйони наших брат≥в ≥ сестер,
натом≥сть залишились м≥льйони тих, хто м≥г пристосуватись, поступитись
не лише нац≥ональною г≥дн≥стю, а й моральними усто¤ми; т≥, з кого можна
було творити рад¤нське сусп≥льство, м≥льйони морально, псих≥чно ≥ ф≥зично
ущербних, не здатних до повноц≥нного в≥дтворенн¤ нац≥њ. “а знищуючи
украњнсько-руське етн≥чне середовище ≥мпер≥¤ взам≥н змогла дати, за
висловом в≥домого письменника ороленка, лише варварськ≥, аз≥атськ≥,
кривав≥ сусп≥льн≥ в≥дносини, де вс≥ народи були р≥вн≥ за законами карноњ
зони (Ћ.ћ.√ум≥льов).
ƒругою причиною занепаду руського етносу стало його в≥дторгненн¤ в≥д
споконв≥чних джерел ≥снуванн¤. Ќа прот¤з≥ тис¤чол≥ть наш етнос був аграрним,
виробничим, дл¤ ¤кого характерними були висока ступ≥нь ун≥версал≥зац≥њ
≥ творчост≥. «авд¤ки цим, притаманним нашому народу рисам, ≥мпер≥¤ використовувала
украњнц≥в дл¤ розбудов≥ ≥мпер≥њ, залишаючи в живих лише ло¤льних до
нењ. Ќа к≥стках украњнц≥в побудован≥ —анкт-ѕетербург, ¬олго-ƒон ≥ ћагн≥тка,
закладалась ≥ндустр≥¤ –ос≥њ ≥ –ад¤нського —оюзу. ”крањнц≥ розбудовували
в≥йськов≥ п≥двалини ≥мперськоњ арм≥њ, складали основу "обмежених континент≥в"
при втручанн≥ в справи ≥нших крањн, слугували п≥ддосл≥дними об'Їктами
п≥д час випробувань ¤дерноњ зброњ. ѕримусова колектив≥зац≥¤, переселенн¤
б≥льшост≥ украњнц≥в в м≥ста, безперервне м≥жнац≥ональне перем≥шуванн¤
в виробництв≥ ≥ в арм≥њ призвели до розпорошенн¤ украњнц≥в по вс≥й територ≥њ
—оюзу ≥ до заселенн¤ значноњ частини самоњ ”крањни представниками ≥нших
етнос≥в, з глибокими в≥дм≥нност¤ми в морал≥ ≥ етиц≥ в≥д кор≥нного населенн¤,
з ≥ншим в≥дношенн¤м до сусп≥льства ≥ навколишнього природного середовища.
ќсобливо велик≥ зм≥ни в≥дбулись на територ≥њ сх≥дноњ, п≥вденноњ ≥, частково,
центральноњ частини ”крањни. ’арк≥в, що був центром —лобожанщини, ¤ка
охоплювала ѕолтавську, —умську, Ѕ≥лгородську, ¬оронежську ≥, частково,
√омельську, Ѕр¤нську ≥ урську област≥, за повоЇнн≥ роки став форпостом
пророс≥йських настроњв в ”крањн≥. “еж можна сказати про Ћуганськ - один
з центр≥в козацьких поселень на ƒону ≥ ƒ≥нц≥. ј «апор≥жж¤ ≥ ƒн≥пропетровськ
- м≥ста, що сто¤ть на п≥двалинах «апор≥зькоњ —≥ч≥ - що стало з ними
за рад¤нських час≥в? ¬ кого ми вс≥ перетворились? ¬ народ без власного
обличч¤, без власних джерел ≥снуванн¤, такий же, ¤к ≥ дес¤тки ≥нших,
що глузливо в св≥т≥ називають нерозвинутими. “ак, незважаючи на один
з найвищих р≥вн≥в осв≥ти в св≥т≥, маЇмо один з найнижчих р≥вн≥в житт¤,
бо втрачаЇмо джерела свого ≥снуванн¤ ≥ можливост≥ творити ≥ створювати.
√л¤ньмо навкруги - ск≥льки талановитих людей навколо, творч≥сть ¤ких,
на жаль, н≥кому не потр≥бнаЕ
Ќаступна причина занепаду руського етносу в роздр≥бненост≥ ≥ розпорошеност≥
украњнськоњ нац≥њ, що вит≥кають з в≥дсутност≥ самост≥йноњ державност≥
на прот¤з≥ семисот рок≥в. як результат, в св≥домост≥ украњнц¤ стало
дом≥нантною "вижити", вижити за вс¤ку ц≥ну, притому не втрачаючи власноњ
вол≥. —под≥ватись на св≥й захист завойовниками не приходилось, тож над≥¤
була не лише на себе. ќдн≥ обробл¤ли поле з шаблею ≥ рушницею, ≥нш≥
продавались тим, хто м≥г захистити њх добро. —творенн¤ ≥ накопиченн¤
стало основою самого ≥снуванн¤, щоб у мене було не менше, н≥ж у сус≥да.
ј тому, т≥, на кого спод≥вались ¤к на р¤т≥вник≥в ≥ захисник≥в нац≥њ
добираючись до "керма ≥ корита" починали накопичувати власн≥сть. “а
розум≥ючи, що брати дивл¤тьс¤ на таке накопиченн¤ скоса ≥ рано чи п≥зно
захочуть справедливого перерозпод≥лу, продавались тим сус≥дам, хто м≥г
захистити њх добро: ≥ пол¤кам, ≥ татарам, ≥ московитам. “а служити ≥ншим
можна лише перевт≥лившись, жертвуючи етн≥чною самосв≥дом≥стю, варт≥стю,
г≥дн≥стю. √л¤ньмо в ≥стор≥ю - найзапекл≥шими катами свого народу були
своњ власн≥ виродки, що п≥д ѕольщею, що п≥д ћосквою. ÷≥Їю обставиною
завжди користувались т≥, хто заз≥хав та заз≥хаЇ на ”крањну та на украњнц≥в,
на њх души. –озд≥л¤й ≥ володарюй - це гасло актуальне ≥ зараз по в≥дношенню
до ”крањни з боку њњ сус≥д≥в, особливо –ос≥њ, дл¤ ¤коњ т≥, хто зраджував
св≥й народ на користь ≥мпер≥њ були геро¤ми ≥ поважними людьми; а т≥,
хто боровс¤ за њњ незалежн≥сть ≥ майбутнЇ - виродками, нац≥онал≥стами,
злочинц¤ми, зрадниками. ћаЇмо на те приклади ƒорошенка, ѕолуботка, ћазепи,
ѕетлюри, Ѕендера ≥ багатьох ≥нших.
“а найвагом≥шою причиною занепаду етносу на даний момент Ї руйнац≥¤
с≥м'њ, кл≥тинок сусп≥льного орган≥зму. ѕ≥сл¤ революц≥њ 1917 року були
знищен≥ духовн≥ ≥ матер≥альн≥ засади побудови с≥м'њ. ÷≥леспр¤моване
перем≥шуванн¤ народ≥в в межах —оюзу призвело до створенн¤ безл≥ч≥ нест≥йких
шлюб≥в, перш за все по причин≥ етн≥чних розб≥жностей. Ќе спри¤ла ст≥йкост≥
с≥м'њ ≥ л≥кв≥дац≥¤ матер≥альних в≥дносин в побутов≥ родини. Ќатом≥сть
виникло багато с≥мей-г≥брид≥в, що розвалювались ≥ розвалюютьс¤ при перших
же труднощах подружнього житт¤. «а умови обов'¤зковоњ прац≥ на державу,
с≥м'¤ втратила роль виховател¤ д≥тей. ѓњ функц≥њ були передан≥ формально
школ≥, а по сут≥ - вулиц≥ ≥ засобам ≥нформац≥њ. ƒуховна, етн≥чна основа
побудови с≥м'њ була зруйнована, а њњ м≥сце в вихованн≥ д≥тей поступово
перейшло до масовоњ, ф≥з≥олог≥чноњ, ≥ндустр≥альноњ, ринковоњ, зах≥дноњ
культури, побудованоњ на насилл≥, жорстокост≥, смакуванн≥ ф≥з≥олог≥чних
≥нстинкт≥в. √рош≥, сила ≥ кул¤ стали основними виховател¤ми д≥тей ≥
майбутнього нашого народу.
Ќе будемо перераховувати ≥нш≥ причини - њх багато, внутр≥шн≥х ≥ зовн≥шн≥х,
краще подивимось на нин≥шнЇ украњнське сусп≥льство ззовн≥: хвора, стар≥юча,
вмираюча нац≥¤. ћаЇмо м≥льйони безроб≥тних, що вештаютьс¤ по близькому
≥ далекому заруб≥жжю, зруйнован≥ промислов≥сть та с≥льське господарство.
«а вин¤тком центр≥в де¤ких м≥ст та шл¤х≥в, де несутьс¤ каравани машин
володар≥в ”крањни, скр≥зь см≥тт¤, бур'¤ни, бруд, потоки лайки, ненавист≥,
глуму, матерщини, брехн≥. “ож давайте спитаЇмо себе: чи потр≥бен планетарному
сусп≥льству народ, ¤кий перетворив свою крањну ≥ своњ душ≥ в „орнобиль,
в планетарний см≥тник, а сусп≥льне середовище в помийну ¤му?
ћи повернули соб≥ юридичну ≥ територ≥альну незалежн≥сть. јле ми все
ще знаходимось в ≥нформац≥йн≥й залежност≥ в≥д –ос≥њ. Ќаша духовн≥сть
в багатьох аспектах, починаючи в≥д норм морал≥ ≥ закон≥в сусп≥льного
≥снуванн¤ до культури ≥ рел≥г≥њ формуютьс¤, ¤к ≥ ран≥ше, ћосквою. ј
п≥сл¤ 1991 року до цього нац≥онал-шов≥н≥стського потоку добавивс¤ ще
й бруд зах≥дноњ культури, спустошуючи душ≥ д≥тей ≥ юнацтва.
“ак, ми позбулись територ≥альноњ, видимоњ ф≥зичноњ незалежност≥. јле
ще мало хто розум≥Ї, що набагато страшн≥шим дл¤ ≥снуванн¤ етносу Ї не
ф≥зичне, а духовне рабство. ¬ нерозвинутому сусп≥льств≥ людину контролюють
кул¤ ≥ ланцюг, в розвинутих - чужа культура ≥ духовн≥сть. ¬≥дход¤ть
в минуле часи, коли говорили гармати, прийшли ≥нш≥, де повновладною
зброЇю став долар, його господар≥, його мораль; коли не т≥ло обслуговуЇ
душу, а душа стала служницею ф≥з≥олог≥њ т≥ла. “а казав ≤сус ’ристос:"
≤ не б≥йтесь вбиваючих т≥ло, душ≥ ж не в змоз≥ вбити, а б≥йтесь тих,
хто в змоз≥ ≥ душу ≥ т≥ло загубити в геЇн≥!.. „и не душа б≥льша за т≥ло?!"
якоњ б думки ми не були в≥дносно себе, необх≥дно сказати в≥дверто:
народ, етнос в тому стан≥, в ¤кому перебувають пострад¤нськ≥ крањни,
не маЇ майбутнього ≥ повинен п≥ти з терен≥в ≥стор≥њ. «вичайно, ¤кщо
ми ≥ надал≥ спостер≥гатимемо за тим що в≥дбуваЇтьс¤ з хати, що з краю",
¤кщо ми сам≥ не зм≥нимо себе на краще, ¤кщо не доведемо, що ми не безнад≥йно
хвор≥, що у нас Ї майбутнЇ. Ќеобх≥дно вил≥кувати ≥ перебудувати себе
≥ через себе св≥й етнос. Ќеобх≥дно в≥дновити духовн≥ ц≥нност≥ свого
народу ≥ повернути загально-людськ≥ ц≥нност≥ в душ≥ украњнц≥в. Ќе можна
повернути колесо ≥стор≥њ назад, зате, ¤кщо в≥дом≥ причини того стану,
в ¤кому перебуваЇмо нин≥, то маЇмо шанс переосмисленн¤ ≥ перебудови
свого народу, маЇмо шанс довести, що ми не см≥тт¤ ≥стор≥њ, ¤к говорив
про словТ¤н ™. ант, а народ, шанований ≥ншими за розум, талановит≥сть,
духовн≥сть, працьовит≥сть. “а перш, н≥ж говорити про перебудову нац≥њ
необх≥дно в≥дпов≥сти: чи маЇмо на те достатн≥ п≥дстави ≥ можливост≥;
т≥ особливост≥, ¤к≥ б по в≥дношенню до ≥нших етн≥чних утворень дозволили
б нам зайн¤ти г≥дне м≥сце в сусп≥льств≥ III-го тис¤чол≥тт¤?
|
|
ћожливост≥
русько-украњнського етносу: |
ћайбутнЇ народу складаЇтьс¤
з суми багажу, ¤ким в≥н волод≥Ї ≥ можливост≥ застосуванн¤ цього багажу
дл¤ збереженн¤ життЇздатност≥ ≥ позитивноњ еволюц≥њ. ўо ж можемо в≥днести
до активу руського етносу?
ѕо
перше: це стародавн≥сть етносу, а в≥дпов≥дно, ст≥йк≥сть ≥
природна життЇздатн≥сть. ѕ≥дтвердженн¤м ц≥Їњ тези можуть слугувати ¤к
писемн≥ св≥дченн¤ амТ¤ноњ ћогили, так ≥ ¬елесовоњ книги. —формувавшись
¤к аграрний ≥ переживши к≥лька трансформац≥й, наш етнос збер≥г, зг≥дно
з досл≥дженн¤м пол¤ка расуського, найдавн≥шу словТ¤нську мову, що походить
безпосередньо з санскриту - мови на ¤к≥й говорили пращури вс≥х ≥ндоЇвропейських
народ≥в, найдавн≥ший епос, м≥фи ≥ перекази серед словТ¤нських народ≥в.
ѕо-друге:
¤кщо вс≥ ≥ндоЇвропейськ≥ народи несуть в соб≥ генетичн≥ ознаки
одноњ, або двох п≥драс б≥лоњ раси, то на ”крањн≥ маЇмо ознаки вс≥х пТ¤ти,
що даЇ можлив≥сть вибору ≥ пристосуванн¤ до зм≥н в природ≥ ≥ сусп≥льств≥
за рахунок б≥льшого генетичного р≥зноман≥тт¤.
ѕо-третЇ: мова
на ¤к≥й ми говоримо Ї одн≥Їю з найбагат≥ших ≥ наймузикальн≥ших мов св≥ту.
√армон≥¤ мови породжуЇ гармон≥ю мисленн¤ ≥ гармон≥ю творчост≥, дозвол¤ючи
створювати найб≥льш досконал≥ ≥нтелектуальн≥ ≥ духовн≥ твори.
ѕо-четверте:
маЇмо довершене косм≥чне мисленн¤, на користь ¤кого говорить перш за
все косм≥чна символ≥ка наших пращур≥в (≥ наша нац≥ональна!): сон¤чний
хрест - ¤к символ поЇднанн¤ духу ≥ матер≥њ у ¬сесв≥т≥; коловорот (ар≥йська,
або ≥нд≥йська свастика) - ¤к символ сонц¤, зародженн¤ житт¤ ≥ еволюц≥њ
у ¬сесв≥т≥; жовто-блакитний ст¤г - ¤к символ двох стих≥й, що народжують
житт¤ у ¬сесв≥т≥, сон¤чного пром≥нн¤ ≥ води; ≥ тризуб - символ триЇдиноњ
сут≥ Ѕога, ѕрироди, Ћюдини. ”крањнська-руська думка ≥ ф≥лософ≥¤ завжди
несли в соб≥ косм≥чний зм≥ст в≥д епосу ≥ ¬елесовоњ книги до ф≥лософ≥њ
¬олодимира —оловйова (плем≥нника √ригор≥¤ —ковороди) ≥ ¬олодимира ¬ернадського,
¤к≥ шукали в≥дпов≥д≥ на питанн¤ про м≥сце ≥ роль людини у ¬сесв≥т≥,
стверджуючи Їдн≥сть всього живого ≥ всього створеного людиною! —уттЇвим
доказом може бути ≥ те, що б≥льш≥сть п≥онер≥в-творц≥в ракетно-косм≥чноњ
техн≥ки або поход¤ть з ”крањни, або працювали на њњ теренах. ÷е ÷≥олковський
(з роду козацького отамана Ќаливайка), ондратюк, «ас¤дько, ≥бальчич,
орольов, янгель, √лушко ≥ багато ≥нших.
ѕо-пТ¤те:
маЇмо одну з
кращих осв≥тн≥х систем у св≥т≥. ѕо п≥дручниках створених ще ’V - ’V≤≤
стор≥чч¤х на ”крањн≥ навчались б≥льш≥сть словТ¤нських народ≥в, ”крањнська
педагог≥чна думка завжди була новаторською ≥ пошуковою. Ќа ”крањн≥ творили
так≥ всесв≥тньо в≥дом≥ педагоги ¤к ѕрокопович, —мотрицький, ”шинський,
ƒорошкович, Ћевицьктий, ќг≥Їнко, –усова, ¬ащенко, ћакаренко, —ухомлинський.
ѕо-шосте:
мабуть н≥де у св≥т≥ не маЇ б≥льшоњ терпимост≥ ≥ доброзичливост≥ до представник≥в
≥нших народ≥в, ¤к на ”крањн≥. ¬≥д Ђѕовчанн¤ синамї ¬олодимира ћономаха
≥ до народного вислову Ђне той мен≥ брат, хто сват, а хто-людина!ї маЇмо
приклади гостинност≥ ≥ поваги до ≥нших народ≥в, що матиме надзвичайно
велике значенн¤ в планетарному гуртожитку р≥зних етнос≥в в ≤≤≤-му тис¤чол≥тт≥.
ѕо-сьоме:
дл¤ нашого народу Ї характерним пошуковий, творчий п≥дх≥д до кожноњ
задач≥, до кожноњ проблеми. ≤ ¤кщо ц¤ риса народжуЇ трьох гетьман≥в
серед двох украњнц≥в, то вона ж даЇ над≥ю на те, що при ун≥версал≥зац≥њ
мовного, ≥нтелектуального, культурного ≥ духовного середовищ з в≥дпов≥дними
спрощенн¤ми ≥ прим≥тив≥зац≥Їю украњнську св≥дом≥сть не вдастьс¤ привести
до Їдиного знаменника з св≥товою.
ѕо-восьме:
на в≥дм≥ну в≥д б≥льшост≥ народ≥в маЇмо свого духовного вчител¤
- “араса √ригоровича Ўевченка! ’оча на жаль, не маЇмо ¤скраво вираженоњ
духовноњ Ѕатьк≥вщини, ¤ка б обТЇднувала народ в Їдине ц≥ле не лише територ≥ально,
а й духовно. ¬се ж маЇмо над≥ю, що з пробудженн¤м нац≥ональноњ св≥домост≥
ми розбудуЇмо свою ЂЌебесну –усьї!
ƒевТ¤те:
маЇмо надзвичайно глибок≥ ≥ потужн≥ ≥нтелектуальн≥ можливост≥. «гадаймо
всесв≥тньо в≥домих математек≥в ќстроградського, Ѕоголюбова, ф≥зик≥в
√амова, ѕригожина, ≤офе; творц¤ теор≥њ пружност≥ ≥ м≥цност≥ “имошенка,
одного з найвидатн≥ших ав≥аконструктор≥в св≥ту —икорського, винах≥дника
телебаченн¤ √рабовського ≥ багато-багато ≥нших, не менш в≥домих вчених.
ѕро ≥нтелектуальн≥ можливост≥ нашого народу говорить ≥ велика к≥льк≥сть
призових м≥сць наших школ¤р≥в ≥ студент≥в в м≥жнародних ол≥мп≥адах ≥
конкурсах, де наш≥ посланц≥ завжди знаход¤тьс¤ серед л≥дер≥в.
ƒес¤те:
не г≥рш≥ можливост≥ маЇмо ≥ в сфер≥ духовного сходженн¤ людства. ¬сесв≥тньов≥дом≥
композитори Ѕортн¤нський ≥ Ѕерезовський, „айковський ≥ Ћисенко, ѕрокофТЇв
≥ ≥нш≥; письменники √оголь ≥ „ехов, ороленко ≥ ƒостоЇвський, ‘ранко
≥ ”крањнка, отл¤ревський ≥ Ѕулгаков, художники –Їп≥н, уњндж≥, јйвазовський...
ј ск≥льки сп≥вак≥в, музикант≥в, метц≥в самих р≥зних жанр≥в зросло на
п≥дгрунт≥ русько-украњнського етносу.
ќдинадц¤те:
маЇмо безл≥ч приклад≥в служ≥нн¤ своЇму народов≥ ≥ своњй Ѕатьк≥вщин≥
в≥д м≥ф≥в ≥ билин ≥ до своњх р≥дних ≥ близьких, що в≥ддали житт¤ за
майбутнЇ ”крањни.
ƒванадц¤те:
природа щедро над≥лила нас природними копалинами ≥ гарним кл≥матом,
надзвичайноњ краси довк≥лл¤м, чудовими грунтами дл¤ господарства.
јле ск≥льки б ми не перераховували позитивн≥ особливост≥ руського етносу
в≥н не матиме майбутнього без можливост≥ њх застосуванн¤ в планетарному
сусп≥льств≥. ўо ж чекаЇ людство в третьому тис¤чол≥тт≥?
|
|
ћожливий
вар≥ант розвитку планетарного
сусп≥льства в ’’≤ стор≥чч≥ |
ўоб загл¤нути
в майбутнЇ необх≥дно лише пильно придивитись до тих процес≥в, що в≥дбуваютьс¤
на планет≥. ƒл¤ уважного погл¤ду не залишитьс¤ без уваги
стр≥мке зростанн¤ темп≥в розвитку людського сусп≥льства. —кладаЇтьс¤
враженн¤, що людство нев≥дворотньо наближаЇтьс¤ до ¤когось катастроф≥чного
ф≥н≥шу, бо
зг≥дно з самими оптим≥стичними оц≥нками в ’’≤ стор≥чч≥ вичерпаЇтьс¤
значна частина поклад≥в корисних копалин. Ќа пороз≥ ≤≤≤-го тис¤чол≥тт¤
над людством постала загроза планетарноњ енергетичноњ кризи;
уже сьогодн≥ спричинен≥ людиною кл≥матичн≥ зм≥ни можуть стати незворотними,
а еколог≥чна ситуац≥¤ потребуЇ вир≥шенн¤ на планетарному р≥вн≥;
щоденно на планет≥ зникають тис¤ч≥ вид≥в флори ≥ фауни. –уйнуЇтьс¤ б≥осфера
«емл≥, головна складова зовн≥шнього середовища ≥снуванн¤ людства. Ќедалеко
той час, коли планетарна система життЇзабезпеченн¤ втратить здатн≥сть
самов≥дновленн¤ ≥ саморегул¤ц≥њ з непередбачуваними насл≥дками;
сусп≥льство розвиваЇтьс¤ в напр¤мку трансформац≥њ б≥льшост≥ етнос≥в
в Їдиний сусп≥льний орган≥зм з Їдиними комун≥кац≥¤ми, мовою сп≥лкуванн¤,
нормами етики ≥ морал≥, законами сусп≥льного гуртожитку, побудованих
на оптимальних умовах дл¤ д≥¤льност≥ кап≥талу. «агальними дл¤ сусп≥льства
стануть спрощен≥, найб≥льш загальн≥ норми в≥дносин з акцентом на ф≥з≥олог≥чн≥
потреби. « розпадом ≥ руйнац≥Їю б≥льшост≥ етнос≥в буде витрачено необх≥дне
р≥зноман≥тне дл¤ подальшоњ позитивноњ еволюц≥њ людства з наступною його
деградац≥Їю в духовн≥й ≥ ≥нтелектуальн≥й сферах.
найближчим
часом будуть вир≥шен≥ проблеми життЇзабезпеченн¤ людства њжею, од¤гом,
предметами першоњ необх≥дност≥. ƒл¤ б≥льшост≥ населенн¤ зникне необх≥дн≥сть
п≥клуванн¤ про завтрашн≥й день, виникнуть умови дл¤ легкого ф≥з≥олог≥чного
житт¤, що мало в≥др≥зн¤тиметьс¤ в≥д тваринного, з т≥Їю ж тенденц≥Їю
до виродженн¤ людства.
на
зм≥ну епохи концентрац≥њ засоб≥в виробництва (≥ обТЇднаного на ц≥й основ≥
людства) маЇ прийн¤ти епоха розпорошенн¤ з розпадом Їдиного планетарного
сусп≥льства на безл≥ч розр≥знених угруповань, що призведе людство до
соц≥альноњ ≥ нев≥дворотноњ еколог≥чноњ катастрофи.
людство
впритул п≥д≥йшло до розум≥нн¤ ≥нформац≥йноњ будови ¬сесв≥ту, що при
≥снуючих сусп≥льних ц≥нност¤х ≥ морал≥ стане загрозою дл¤ гармон≥чного
розвитку розумного ≥ живого ¬сесв≥ту, а тому по в≥дношенню до людства
з боку осмосу можуть бути вжит≥ р≥шуч≥ ≥ неадекватн≥ (дл¤ людського
мисленн¤) д≥њ.
¬
пол≥тичн≥й систем≥ планетарного сусп≥льства можна оч≥кувати б≥льш в≥рог≥дних
зм≥н, а саме:
”же
найближчим часом може початись розпад останньоњ ≥мпер≥њ в св≥т≥ - –ос≥йськоњ
федерац≥њ, бо, зг≥дно з законами будови планетарного сусп≥льства, р≥зн≥
етноси можуть ≥снувати в Їдиному державному простор≥ лише п≥д дулами
автомат≥в ≥ за колючим дротом. ≤снуЇ реальна загроза того, що засоби
масового знищенн¤ можуть стати власн≥стю окремих фанатичних ≥ терористичних
угруповань з спокусою њх практичного застосуванн¤. ƒо тих п≥р, поки
≥снуюч≥ види зброњ морально не застар≥ють ≥ поки не будуть знайден≥
ефективн≥ засоби протид≥њ необх≥дно запоб≥гати розпаду –ос≥њ;
ƒолар,
що зробив —получен≥ Ўтат≥ гегемоном планети, втратить господар¤ (¤к
м≥жнародна валюта), свою матер≥альну ≥ юридичну забезпечен≥сть, що стане
причиною планетарноњ ф≥нансовоњ кризи ≥ причиною пад≥нн¤ з ќл≥мпу —получених
Ўтат≥в, можливо уже в найближч≥ дес¤тир≥чч¤;
ўоб
не допустити пад≥нн¤ долара ≥ не втратити контрольний пакет акц≥й гегемона
сусп≥льства —получен≥ Ўтати п≥д лозунгами боротьби за демократ≥ю ≥ права
людини створюватимуть локальн≥ кризов≥ ситуац≥њ (под≥бн≥ до ≤раку, ёгослав≥њ,
дискредитац≥њ, кер≥вництва √ерман≥њ ≥ јвстр≥њ, боротьба з ЂЇврої, ¤к
з конкурентом ≥ так дал≥), знову таки з непередбаченими насл≥дками;
риза
моральних ц≥нностей ≥ руйнац≥¤ с≥мТњ в зах≥дному сусп≥льств≥ створюють
передумови демограф≥чноњ катастрофи в державах суперхристи¤нського етносу,
що, в свою чергу, призведе до втрати л≥дируючих позиц≥й в розвитку людства
народ≥в ™вропи ≥ ѕ≥вн≥чноњ јмерики, поглибить кризу в —получених Ўтатах,
наближаючи час њх пад≥нн¤: з тоњ ж причини —получен≥ Ўтати все б≥льше
перетворюватимутьс¤ на крањну з чорношк≥рим ≥ жовтошк≥рим населенн¤м;
ƒл¤
поповненн¤ виробничоњ сфери ≥ дл¤ обслуговуванн¤ ≥нформац≥йних комун≥кац≥й
—получен≥ Ўтати змушен≥ будуть залучати все б≥льшу к≥льк≥сть вих≥дц≥в
п≥вденно-сх≥дноњ јз≥њ, особливо з итаю, що призведе до тотального контролю
спочатку ≥нформац≥йних комун≥кац≥й, а за ними ≥ ф≥нансових поток≥в —Ўј
вих≥дц¤ми з итаю. ≤снуЇ висока ймов≥рн≥сть перетворенн¤ —получених
Ўтат≥в в ф≥нансовий протекторат итаю;
Ћ≥дируюч≥
позиц≥њ в розвитку планетарного сусп≥льства в XXI стор≥чч≥ перейдуть
до итаю ≥ ≤нд≥њ, побудованих на р≥зних етичних, моральних ≥ рел≥г≥йних
кодексах. ¬ цих крањнах проживаЇ майже половина людства ≥ вони мають
найб≥льш≥ потенц≥йн≥ можливост≥ стати новими полюсами в планетарному
сусп≥льств≥ уже в найближч≥ дес¤тир≥чч¤.
¬с≥
≥нш≥ народи практично не мають шанс≥в втрутитись в перебудову сусп≥льноњ
арх≥тектури XXI стор≥чч¤. Ќа завад≥ самост≥йному розвитку б≥льшост≥
народ≥в стане зм≥на характеру промислового виробництва, в ¤кому головну
роль в≥д≥граватиме висококвал≥ф≥кований ≥нженерний ≥ обслуговуючий автоматичне
виробництво, побудоване на найнов≥ших ≥нформац≥йних системах, персонал.
≤ ¤кщо рух м≥жнародного кап≥талу в XX стор≥чч≥ спостер≥гавс¤ в напр¤мку
дешевоњ робочоњ сили ≥ м≥н≥муму сусп≥льних витрат, то на час≥ спостер≥гаЇтьс¤
в≥дт≥к кап≥талу в високоосв≥чен≥ ≥ високорозвинен≥ в технолог≥чному
в≥дношенн≥ крањни. ћожлив≥сть скупити Ђ≥нтелектї ≥ квал≥ф≥кованих роб≥тник≥в
в крањнах, що не дос¤гли необх≥дного р≥вн¤ розвитку, лишаЇ над≥њ ц≥
крањни на прогрес в майбутньому. «ростатиме пр≥рва м≥ж розвинутими крањнами
≥ крањнами другого ≥ третього ешелон≥в.
¬се
б≥льшого поширенн¤ набуватиме ≥слам, рел≥г≥¤, ¤ка найб≥льш посл≥довно
обер≥гаЇ в≥д руйн≥вного впливу масовоњ зах≥дноњ культури с≥мТю ≥ сусп≥льство.
≤снуЇ велика ймов≥рн≥сть того, що крањни ≥сламу стануть третьою вагомою
складовою в арх≥тектур≥ сусп≥льства XXI стор≥чч¤.
ѕротисто¤ти
наступу жовтоњ ≥ чорноњ рас може обТЇднана, хоча ≥ стар≥юча, втрачаюча
пас≥онарн≥сть ™вропа. јле дл¤ цього необх≥дно обТЇднати ™вропу в≥д Ћаманшу
до ”ралу в Їдиний орган≥зм, чого ≥з-за розб≥жност≥ культур швидше за
все не в≥дбуваЇтьс¤. ≤ все ж це один ≥з небагатьох шанс≥в народам ™вропи,
в тому числ≥ ≥ ”крањни, не в≥д≥йти на задн≥й план розвитку планетарного
сусп≥льства.
як бачимо, райдужних перспектив
дл¤ розвитку руського етносу не спостер≥гаЇтьс¤, а з того, що маЇмо, Їдиним
вагомим аргументом в в≥дстоюванн≥ свого м≥сц¤ ≥ рол≥ в розвитку людства
Ї високий р≥вень осв≥ченост≥ нашого народу, його схильн≥сть до творчост≥,
що подаЇ над≥ю на л≥кв≥дац≥ю технолог≥чного в≥дставанн¤ ≥ на входженн¤
нашоњ крањни до числа крањн, що впливатимуть на розвиток людства в XXI
стор≥чч≥. Ќаступне стор≥чч¤ буде стор≥чч¤м розвитку перш за все ≥нформац≥йних
≥ духовних технолог≥й. ≤ та крањна, ¤ка зможе ран≥ше за ≥нших перебудуватись
в цьому в≥дношенн≥, матиме ≥ найкращ≥ шанси ≥ перспективу на майбутнЇ.
ћайбутнЇ, що поступово набираЇ реальност≥ протисто¤нн¤ итаю ≥ ≤нд≥њ.
ўо ж необх≥дно зробити, щоб
”крањна ≥ њњ народ могли використати св≥й ≥сторичний шанс ≥ вв≥йти до
числа крањн, що визначатимуть долю людства ≥ свою власну в третьому тис¤чол≥тт≥?
|
|
|
ѕершочерговою
задачею, розрахованою на найближч≥ дес¤тир≥чч¤, Ї перебудова русько-украњнського
етносу.
ћойсей
водив Їврењв по пустел≥ сорок рок≥в, доки не повмирали т≥, хто був рабами,
≥ не виросли нов≥, в≥льн≥ за духом, члени сусп≥льства. ѕереформувати
старше покол≥нн¤ народу ”крањни, сформоване в часи –ад¤нського —оюзу,
≥ перебудувати з ним ”крањну неможливо. ƒл¤ перебудови
”крањни необх≥дно виховати молод≥ покол≥нн¤, ¤к≥ б стали основою оновленого
етносу.
«
ц≥Їю метою пр≥оритети держави сл≥д перенести в сферу побудови сусп≥льства
майбутнього з першочерговим ф≥нансуванн¤м матер≥
≥ дитини, системи осв≥ти ≥ вихованн¤. Ќеобх≥дно, щоб профес≥¤
вчител¤ ≥ виховател¤ стала самою престижною, самою важливою в сусп≥льств≥
≥, в≥дпов≥дно, забезпечувалась ф≥нансово ≥ матер≥ально державою.
ƒл¤
стимулюванн¤ народжуваност≥ д≥тей держава маЇ негайно вз¤ти на себе
повне матер≥альне забезпеченн¤ матер≥ ≥ дитини з р≥внем оплати
не нижчоњ середньоњ по ”крањн≥ на мат≥р ≥ дитину. ‘≥нансуванн¤ повинно
зб≥льшуватись з ростом к≥лькост≥ д≥тей в с≥мТњ. ¬ той же час с≥мТњ,
не здатн≥ до народженн¤ сусп≥льно повноц≥нних д≥тей (наркомани, алкогол≥ки
≥ т.п.), не ф≥нансуютьс¤.
«адача
перебудови сусп≥льства потребуЇ перебудови системи вихованн¤ ≥ осв≥ти
д≥тей. ѕовноц≥нними членами сусп≥льства можуть бути лише здоров≥
духовно, ≥нтелектуально ≥ ф≥зично, а тому кожного дн¤ кожна дитина,
в залежност≥ в≥д њњ можливостей, повинна отримати достатнЇ ≥нтелектуальне
≥ ф≥зичне навантаженн¤, мати час дл¤ духовноњ практики. якщо дитину
не навчати читати в перш≥ роки житт¤, то зробити це в дорослому в≥ц≥
дуже важко. якщо не навчити дитину працювати змалечку - п≥зн≥ше вона
буде займатись чим завгодно т≥льки не корисною творчою працею. якщо
дитина не отримала необх≥дноњ духовноњ практики в с≥мТњ ≥ школ≥, турбуючись
про своњх братик≥в ≥ сестричок, про тварин ≥ рослини, про навколишнЇ
довк≥лл¤, не навчитьс¤ ц≥нувати створене з любовТю ≥ншими, вона залишитьс¤
Ђнаполеончикомї, що житиме лише з думкою про себе ≥ своњ власн≥ ≥нтереси.
ѕри всьому тому осв≥та, починаючи з старших клас≥в повинна в≥дпов≥дати
- зг≥дно з тестуванн¤м - нахилам школ¤ра. ¬ кожному клас≥ маЇ бути св≥й
вчитель - вихователь, ¤кий би в≥дстежував повноц≥нн≥сть осв≥ти ≥ вихованн¤,
в≥дпов≥дав за духовну практику учн¤. Ќаповнюван≥сть клас≥в не повинна
перевищувати 20 учн≥в, а в школ≥ не повинно навчатись б≥льше 200-300
школ¤р≥в з тим, щоб педагог≥чний колектив м≥г повноц≥нно контролювати
≥ виховувати д≥тей. ¬ осв≥т≥ сл≥д надавати першочергового значенн¤ спец≥альност¤м,
що визначатимуть характер найближчих стол≥ть, а саме розробц≥ ≥ розвитку
≥нформац≥йних технолог≥й (особливо генетичних), духовних технолог≥й
сусп≥льного гуртожитку на планет≥, сусп≥льних комун≥кац≥й.
¬ажливою
стороною формуванн¤ майбутньоњ особистост≥ Ї зовн≥шнЇ етн≥чне середовище,
що в≥дпов≥дало б задачам вихованн¤ дитини ≥ давало б необх≥дне духовне,
≥нтелектуальне ≥ ф≥зичне навантаженн¤. « ц≥Їю метою держава
маЇ в≥дстежувати ≥ при необх≥дност≥ корегувати стан середовища в ¤кому
виховуЇтьс¤ молодь. ќсобливу увагу необх≥дно прид≥лити зм≥сту
≥ в≥дпов≥дност≥ задачам вихованн¤ ≥нформац≥йних поток≥в по рад≥о ≥ телебаченню,
в прес≥, в друкованих виданн¤х з вилученн¤м матер≥ал≥в, що розвивають
аморальн≥ нахили ≥ виховують так≥ патолог≥чн≥ риси ¤к жорсток≥сть, егоњзм,
садизм, ≥нш≥ негативн≥ риси характеру ≥ особистост≥. « ≥ншого боку засоби
≥нформац≥њ повинн≥ носити позитивне навантаженн¤ поваги до людини, с≥мТњ,
власного ≥ ≥нших народ≥в, њх звичањв, мови, культури; з розум≥нн¤м того,
що дл¤ прогресивного розвитку сусп≥льства необх≥дне р≥зноман≥тт¤ мов,
культур, св≥тогл¤д≥в ≥ що загибель чи руйнац≥¤ бодай найменшого етносу
- це незворотна ≥ непоправна втрата дл¤ цив≥л≥зац≥њ в ц≥лому. «овн≥шнЇ
середовище маЇ забезпечувати необх≥дне ф≥зичне навантаженн¤ на вс≥ системи
≥ мТ¤зи орган≥зму, високий ≥нтелектуальний ≥ духовний р≥вень взаЇмов≥дносин
м≥ж людьми.
ќсобливу
увагу держава маЇ прид≥лити вихованню нац≥ональноњ св≥домост≥ ≥ г≥дност≥,
вартост≥ свого етносу, розбудов≥ епосу ≥ м≥фолог≥њ, мови ≥ нац≥ональних
особливостей. ≤ перш за все тому, що вс≥ ≥нтелектуальн≥ ≥ духовн≥
надбанн¤ людства мають нац≥ональн≥ корен≥, зростають ≥ дозр≥вають на
етн≥чних п≥дгрунт¤х сусп≥льства.
ƒл¤ того, щоб перебудувати сусп≥льне середовище в в≥дпов≥дност≥ з задачами
вихованн¤ молод≥ ≥ оновленн¤ етносу - необх≥дно також, щоб кожна людина
мала можливост≥ дл¤ творчоњ прац≥. « ц≥Їю метою на законодавчому р≥вн≥
маЇ бути вир≥шене питанн¤ про обовТ¤зкове створенн¤ умов дл¤ творчост≥
в в≥дсотковому обчисленн≥ до загальноњ власност≥ п≥дприЇмц¤. ÷е може
бути д≥л¤нка земл≥, лаборатор≥¤ дл¤ техн≥чноњ творчост≥, зоолог≥чний
куточок, художн¤ майстерн¤, концертна зала ≥ т.п. ѕ≥дприЇмства, в ¤ких
буде добре поставлена творча робота, особливо з молоддю, повинн≥ мати
значн≥ податков≥ п≥льги в≥д держави на ту частину майна, що вид≥лена
на виконанн¤ задекларованих задач. ожен п≥дприЇмець маЇ тримати своЇ
майно ≥ територ≥ю в належному стан≥, дбати про њх естетичне оздобленн¤.
ожний власник земл≥ маЇ вид≥лити не менше третини своЇњ територ≥њ п≥д
л≥сопарков≥ насадженн¤ ≥ водн≥ споруди (ставки, озера, канали ≥ т.п.),
сл≥дкувати за њх добрим станом ≥ еколог≥чною чистотою. Ќе менше третини
вс≥Їњ територ≥њ ”крањни маЇ належати держав≥ з орган≥зац≥Їю нац≥ональних
ландшафтних запов≥дник≥в, де заборон¤Їтьс¤ промислова д≥¤льн≥сть людини
за виключенн¤м еколог≥чноњ.
Ќа
державному р≥вн≥ маЇ набути чинност≥ етичний кодекс взаЇмов≥дносин у
сусп≥льств≥ з пр≥оритетом матер≥ ≥ дитини, старост≥ ≥ ≥нвал≥дност≥.
ƒл¤
орган≥зац≥њ духовноњ перебудови сусп≥льства нар¤ду з≥ звичайним парламентом,
що сл≥дкуЇ за загальним станом держави, обираЇтьс¤ духовний парламент
з числа видатних педагог≥в, письменник≥в, д≥¤ч≥в мистецтва ≥ культури,
рел≥г≥йних конфес≥й, еколог≥чних рух≥в.
ƒуховний
парламент не ф≥нансуЇтьс¤ державою ≥ Ї незалежним в≥д нењ органом,
але маЇ право вносити на розгл¤д звичайного парламенту законодавч≥
акти ≥ накладати вето на т≥ закони ≥ т≥ державн≥ акти, що можуть нанести
шкоду украњнському народу, перш за все в ≥нтелектуальн≥й ≥ духовн≥й
сферах його житт¤.
ƒуховний
парламент також розробл¤Ї, зм≥нюЇ, доповнюЇ законодавч≥ аспекти духовного
житт¤ сусп≥льства ≥ контролюЇ виконанн¤ прийн¤тих р≥шень. ƒл¤ контролю
виконанн¤ р≥шень духовного парламенту на м≥сц¤х державою вводитьс¤
≥нститут незалежних в≥д адм≥н≥стративних орган≥в духовних координатор≥в,
¤к≥ вибираютьс¤ безпосередньо населенн¤м ≥ ¤к≥ можуть призупин¤ти
вс≥ д≥њ адм≥н≥страц≥њ, що можуть зашкодити етн≥чному ≥ духовному середовищам
сусп≥льства, а також навколишньому довк≥ллю. –обота духовних
координатор≥в маЇ ф≥нансуватись державою. ƒл¤ п≥дтримки роботи духовних
координатор≥в можуть створюватись орган≥зац≥њ ≥ центри ≥нтелектуально-духовного
сп≥лкуванн¤ ≥ сп≥впрац≥ громад¤н, зац≥кавлених в розбудов≥ майбутнього
”крањни.
«
метою залученн¤ до етн≥чноњ перебудови широких верств населенн¤ на
вс≥х р≥вн¤х орган≥зац≥њ держави вводитьс¤ ≥нституц≥¤ духовноњ вартост≥
житт¤ сусп≥льства, в≥дображеноњ в Ѕ≥л≥й ≥ „орн≥й
книгах ”крањни, куди занос¤тьс¤ дан≥ про громад¤н, що зробили
найб≥льший внесок, або нанесли шкоду своњй крањн≥ ≥ своЇму народу.
ƒуховним
парламентом вводитьс¤ ≥нститут Ћицар≥в ”крањни, що прославили
”крањну в ≥нтелектуальн≥й сфер≥, або багато зробили дл¤ духовного
≥ етн≥чного в≥дродженн¤ ”крањни ≥ њњ перебудови.
¬≥дпов≥дн≥сть
вибраних духовних координатор≥в вимогам сусп≥льства п≥дтверджуЇтьс¤
духовним парламентом, ¤кий також затверджуЇ списки п≥дприЇмств
на ф≥нансов≥ ≥ ≥нш≥ п≥льги держави (при на¤вност≥ в≥з духовних координатор≥в
на м≥сц¤х). ƒуховн≥ координатори, кр≥м того, сл≥дкують за створенн¤м
умов дл¤ сусп≥льноњ творчоњ прац≥, в першу чергу безроб≥тних громад¤н,
орган≥зують сусп≥льн≥ м≥роприЇмства, сл≥дкують за виконанн¤м вс≥ма
громад¤нами ”крањни гасла: ўо корисно дл¤ ”крањни ≥ њњ народу - заохочуЇтьс¤,
що наносить шкоду - обовТ¤зково караЇтьс¤ї.
«≥
зм≥нами, що в≥дбуваютьс¤ в сусп≥льств≥, мають зм≥нитись функц≥њ багатьох
державних ≥нститут≥в, в тому числ≥ арм≥њ. ∆одна держава не може мати
на озброЇнн≥ вс≥х можливих вид≥в самозахисту, але вона повинна мати
те, особливе, що стримувало б ≥нш≥ держави в≥д агрес≥њ (бджола мала
≥ слабка, але маЇ жало). јрм≥¤ повинна бути перш за все ≥нтелектуальною
≥ мати можлив≥сть Ђпарал≥зуватиї агресора впливом на його найслабк≥ш≥
м≥сц¤ - в ≥нформац≥йн≥й, духовн≥й сферах, на ≥нформац≥йн≥, кер≥вн≥
≥ споживч≥ комун≥кац≥њ. ћолод≥ люди, що служать в арм≥њ, повинн≥,
перш за все, бути моб≥льним ≥нструментом держави в надзвичайних ситуац≥¤х
≥ школою творчого, духовного вихованн¤ молод≥ (≥нститут соц≥альних
волонтер≥в).
Ќеобх≥дно
зм≥нити ≥ розширити функц≥њ пол≥ц≥њ з тим, щоб вона з карного органу
перетворилась в карно - виховний. ƒо складу пол≥ц≥њ в ¤кост≥ автономних
п≥дрозд≥л≥в повинн≥ входити еколог≥чна ≥ забезпеченн¤ людськоњ г≥дност≥,
що сл≥дкувала б за дотриманн¤м етичних ≥ моральних застав сусп≥льства.
Ќеобх≥дно поступово перебудувати арх≥тектуру помешканн¤ сусп≥льства.
Ќайб≥льш
вразливими в сучасному сусп≥льств≥ з точки зору природних катастроф,
воЇнних ≥ сусп≥льних конфл≥кт≥в, виникненн¤ ≥ розповсюдженн¤ природних
≥ сусп≥льних хвороб, еколог≥њ проживанн¤ Ї велик≥ м≥ста. ¬
майбутньому Ђм≥ста - динозавриї повинн≥ зникнути, а њм на зм≥ну маЇ
прийти еколог≥чне замкнуте господарство -- своЇр≥дний сучасний
хут≥р з власними джерелами енергоживленн¤ ≥ набором вс≥х необх≥дних
систем життЇзабезпеченн¤. ѕромислове виробництво, осв≥тн≥, культурн≥,
духовн≥, спортивн≥, науков≥, ≥ адм≥н≥стративн≥ центри мають бути винесен≥
за меж≥ населених пункт≥в ≥ розташован≥ найл≥пшим чином дл¤ обслуговуванн¤
населенн¤ даноњ територ≥њ. –обота в цих центрах ≥ њх обслуговуванн¤
виконуЇтьс¤ населенн¤м прилеглих територ≥й.
¬
осв≥т≥ сл≥д надавати першочергового значенн¤ спец≥альност¤м, що визначатимуть
характер найближчих стол≥ть, а саме - розробц≥ ≥ розвитку ≥нформац≥йних
(особливо генетичних) ≥ духовних технолог≥й, сусп≥льних комун≥кац≥й,
розвитку косм≥чного мисленн¤. ”крањнець маЇ позбутись споконв≥чноњ
традиц≥њ Ђмо¤ хата з краюї ≥ набути рис духовно обТЇднаноњ нац≥њ.
¬ в≥дносних з народами ≥нших крањн ≥ з нац≥ональними меншинами маЇмо
виходити з прийн¤тих загальнолюдських ц≥нностей ≥ норм, поважаючи
кожний народ, кожну мову, кожну культуру. ѕо в≥дношенню до представник≥в
≥нших народ≥в, що прибувають в ”крањну, живуть або навчаютьс¤, маЇмо
користуватись нормами гостинност≥ при умов≥, що вони поважають наш
народ, його ц≥нност≥ ≥ звичањ ≥ не нанос¤ть шкоди украњнському сусп≥льству.
ћаЇмо поважати вс≥ народи, брати на озброЇнн¤ њх ≥нтелектуальн≥ ≥
духовн≥ надбанн¤, вчитись кращому ≥ д≥литись з ус≥ма, але не давати
н≥кому с≥сти соб≥ на шию. ѕаразити мають бути ≥зольован≥ в≥д сусп≥льства.
|
|
„им
маЇмо користуватись в своњй д≥¤льност≥ |
ƒ≥¤льн≥сть
людини, орган≥зац≥њ, руху маЇ п≥дкор¤тись к≥нцев≥й мет≥. ћета всеукрањнського
руху Ђ–”—№ї побудова новоњ ”крањни, створенн¤ фундаменту дл¤ зростанн¤ велич≥
людини, умов дл¤ ≥нтелектуального ≥ духовного сходженн¤ народу ”крањни ≥
планетарного сусп≥льства.¬ дос¤гненн≥ ц≥Їњ мети маЇмо користуватись правилами: |
утворенню пустел≥ природноњ передуЇ пустел¤ душ≥; |
не душа маЇ обслуговувати т≥ло, а т≥ло душу! |
етн≥чне р≥зноман≥тт¤ - основа людськоњ еволюц≥њ; |
кожний народ, кожна мова, кожна культура безц≥нн≥! |
√лобал≥зац≥¤ культури ≥ мови недопустим≥. |
—еред вс≥х вид≥в рабства найстрашн≥ше - духовне! |
ќбер≥гаючи своњ св¤тин≥, памТ¤таючи ≥стор≥ю, побудуЇмо нову ”крањну! |
ƒержава може ≥ повинна перш за все дбати про майбутнЇ свого народу через
захист дитини ≥ матер≥, вихованн¤ дитини. |
¬≥дновимо культ матер≥ ≥ берегин≥ украњнського народу! |
√оловним правилом в розбудов≥ новоњ ”крањни маЇ бути:
¬се, що на користь ”крањн≥ ≥ њњ народу, планетарному середовищу ≥ сусп≥льству
- заохочуЇтьс¤, все, що завдаЇ шкоди - караЇтьс¤! |
ƒл¤ побудови новоњ ”крањни маЇмо створити нову систему вихованн¤, що базуватиметьс¤
на духовн≥й, ≥нтелектуальн≥й ≥ ф≥зичн≥й досконалост≥ з акцентом на розвиненн¤
в дитин≥ навичок творчост≥ ≥ косм≥чно-еколог≥чного мисленн¤; |
ожен член руху маЇ намагатись жити за правилами ЂЌагорноњ ѕропов≥д≥ї
≥ Ђѕовчанн¤ ¬олодимира ћономаха синамї. |
|
|